2012. április 24., kedd

Éhes gyomornak sem mindegy...- Székesfehérvár Vár étterem


Ez az első HOVÁ NE MENJ helyünk! 



Elindultunk vasárnap egy kis motorozásra, KT szerint light terepre, de maradjunk annyiba, hogy kemény a mély víz főleg ha terepesekkel megy az ember lánya light terepre. Szilvi szerint simán válóok  ez a kisebb csúsztatás:)
Letekeregtünk kb120 kilómétret mezőgazdasági földutakon, volt szovjet lőtéren a fehérvárig tartó amúgy 30 km-es utat kicsit kitoldva:D 
 Élvezetes volt nincs is ezzel semmi baj ezek után érkeztünk meg a Bory várhoz ahol az aszfaltos csapat várt minket. Itt már mindenki kellően éhes volt. Így kézenfekvően bementünk az étterembe. Gyanúsnak lehetett volna, hogy délidőben senki nincs itt. A kihelyezett étlap szerint az árak olyan jó középkategóriásak voltak. Bement 15 éhes motoros,ez egy kicsit meghaladta a pincérnő képességeit főleg, hogy mindenki külön akart fizetni. 

Nagy nehezen megtörtén a rendelés, nekem kicsit voltak fenntartásaim de mivel rántott sajtot nem találtam az étlapon egy gyros tálat választottam bár ne tettem volna ..... De megtettem kaptam egy agyonégetett húst lehet jobb is kis salátát hozzá egy fél pitát ami szintén megégett és semmi öntet, majd ez is megérkezett külön. Az az igazi boltban kapható te keverd be kaprosbigyó... szóval felejthető. 



Természetesen mindenki mindent megevett 120 km terep után max a cipőtalpat nem ettük volna meg de már hazafelé többünknek morgott a gyomra. Szóval ide soha hiába szép a kilátás a Bory várra de akkor már inkább a meki.... pedig azt sem szeretem 

Lehet jó ez a hely, és csak mi a soha-többé-nem-látjuk-Őket-motorosok kaptunk ilyen minőséget, na de akkor is, vendég látunk, abból akarunk megélni, akkor lássunk már vendégül......

Bara



A múlt vasárnapról elhalasztott első nagy klubtúránkon a Bakony keleti szélét céloztuk meg...terepen.
Néhány barátunk Fehérváron várt, ahol megnéztük a Bory-várat 
Az időjárás elszomorodott, sőt pityeregni is kezdett így bevettük magunkat a várral szembeni pizzériába.
Hiba volt...
Nem akarom részletezni, senki sem volt elégedett ! Én pizzát ettem...ami leginkább egy kiolvasztott mirelit pizzára emlékeztetett...



1480 ft.-ért, ami egyértelműen sok...  Volt aki frissensültet evett és ő sem volt elégedett...
Tovább nem részletezném, inkább mentünk volna a burgerkingbe...

KT





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése