2012. április 17., kedd

Wikinger- hamburger és ami mögötte van :D


Körtér. 
Címnek ennyi elég, max megtolom annyival, hogy a Villányi-Himfy sarok. 
Nem emlékszem már mikor ettem ott először, de azelőtt sosem értettem, hogy Bud Spencer hogyan tud jóllakni EGY hamburgertől... ;)  
Meg azt is irigykedve néztem, amikor a filmekben csinálják a hamburgert...elővesz egy húspogácsát, megsüti, rátesz egy sajtot, ami persze ráolvad... 



Na ha ez amerika, akkor megint Komár Laci bácsit tudnám idézni: " Itt van Amerika, Itt van Amerika !"
Beállsz a sorba és megrendeled ! Keresel helyet, ha le akarsz ülni és várod. De nézheted is, mert a szemed előtt készül, nem csukják be mikróba.  Van időd nézelődni, mert itt mindíg sokan vannak, talán nem véletlenül !
Szóval frissen sütött húspogácsa, ami akár fél kilós is lehet, vagy ugyan normál, de három egy hambiban ! Sokféle van, mindegyik emberes adag. A saláta mindíg friss, a hagyma is -sosem láttam fonnyadtat- ezek és még néhány dolog szinte végtelen variációt eredményez, de mind nagyszerű ízkombináció.



Kiemelnék néhány kedvencemet: 
Tüzes. Magyarázzam? Csípős ! Mondommm ! 
Sajtburger. Nomen est Omen. Vágod? Ennyi !
Orgazmus. Magyarázzam? Az gáz !!!! ;)  
Pontosítanék ez a Gasztronómiai Orgazmus ! Na ez a Nomen est Omen, wazzze ! 
 Na ilyet ettünk már közösen, megrendel-befizet-asztaltkeres-odatelepszik-bodzabambit szürcsöl-vár... Kis idő múlva kiáltás hangzik a pult mögül: Két orgazmus kinek lesz ??? Elindultam a kajáért,  mindenki engem nézett és mosolygott az étteremben...Na igen, rendelni tudni kell ! ;)
Talán egyetlen dologba tudok belekötni... ez a lapkasajt.



Ha csak a hambikról írnék már az is elég lenne a helyről, hogy mindenki induljon el hosszú tömött sorokban, de... DEEE !
De napközben van itt rendes gyorsétterem, önkiszolgáló jelleggel. Itt az olasz tészták rabolták el a szívemet/gyomromat. 
Amikor ott előtted felvágja a paradicsomot, a wokra emlékeztető serpenyőbe belekerül a többi alkatrész, a fűszerek, majd a végén a tészta is. Igen, nem ráöntik, hanem összefőzik ! Ott a szemed előtt. Nézheted, mint Pavlovot a kutyája... De itt még egy kis parmezán a tetejére és... és orgazmus ! Eddig nem tudtam leszakadni a Pomodoro és a Carbonara változatokról. Az ízek kombinációja tökéletes, az adag mérete optimális. Ha megint kötekedni akarnék akkor talán a picit túlfőzött tésztát említeném...nem egy all dente. Akinek esetleg sok a jóbol, az 40 ft.-ért vehet hazavivős dobozt...
Az árak: www.wikinger.hu 
A ház előtt a járdán elfér néhány motor, rá is látunk, de vigyázz, ne a sárgapiros bolt elé parkolj ! ;)


KT




Este volt már ki ki nyugalomba:D de tényleg este volt amikor nagyon akartam hamburgert enni de az aranyhídba nem megyek, a másik hálózat meg nem non-stop. Így nyafogtam egy sort KT-nak, hogy de kár hogy a Mamuttal szembeni kis bódé már a múlté, meg hazafele semmi az égegyadta világon nem esik az utunkba dél-Budán. 

Kinevetett és elvitt a wikingerbe. 



Gondoltan, na persze majd késő este valami finomat kapok, biztos bedobják a mikroba az egy hete kisütött húst azt ennyi. 

Hát nem így lett, bementünk egy olyan kicsit furcsa helyre aminek az egyik felén önkiszolgáló étterem van a másik felén hamburger meg gyros az arab fajta. 
A gyorsétterem rész már zárva volt de a hamburgereknél nagyüzem volt. És nem nem láttam mikrót, de láttam sütőlapot amin mindenféle finomságot csináltak nagy szakértelemmel és gyorsasággal. 
És a választék, hogy egy jó kis sorozatból idézzek:  fereg ferge most figyelj....... fergeteges volt! 
Én ekkor szerényen csak a sajtburgert kértem ebbe nincs amerikai öntet / mint megtanultam már ez a majonézes kulimász én meg azt nem szeressem/. 
Eleve a méret, mert ugye nem a méret a lényeg, de egy éhes embernek igen is az lényeges. Na meg az, hogy az orrom előtt sütötték meg az egészet frissen. És akkor az az íz :) szaftos finom és persze nem boldogultam vele de önfeláldozó jelleggel KT megette. 
Voltunk már ott társaságban, kettesben, voltam már ott egyedül, kipróbáltam már sok mindet a csípőset a gasztronómiai  orgazmus ;)  
Kipróbáltam az önkiszolgáló részleget is isteni a rakott kelkáposztájuk is... de most hmmmmm olasztészta olasztészta!! 



Frissen egy adagban elkészítve szintén az orrod előtt! Különlegesen szeretem a tonhalas penne, spagetti, bármilyen tészta variációt és igen itt van tonhalas tészta. Minden alapanyag frissen kerül bele a wok szerű acéledénybe és ott rotyog előtted majd a végén a tésztát beleforgatják ebbe a finom szószba és már tálalják is. eddig is komoly függőségi viszonyba álltam a tonhallal de így .... 

Bara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése